7. 11. 2016

TBR na listopad

Výsledek obrázku pro fall png tumblrVenku je zima jako v Rusku tudíž se už nedá venku číst.Ale určitě milujete čtení z pohodlí své postele, v ruce čaj a poslouchání bubnování kapek o parapet. To přesně mám plánu já na podzim. V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o knihy,které bych si chtěla nebo musím přečíst v listopadu. 





Začnu povinnou četbou. 

  Povinná četba.Po tomto sousloví se většině z nás zježí chlupy. Já osobně nemám ráda, když mně nikdo do ničeho nutí. Je větší pravděpodobnost, že jídlo které do mně nikdo nutí , nesním, už jen abych naštvala toho člověka, to samé s knížkou a vlastně se vším. Mám vskutku divnou povahu, že? 


Výsledek obrázku pro divá báraDneska jsme dostali zadání, abychom povinně přečetli povídku od Boženy Němcové s názvem Divá Bára. Je to povídka o padesáti stranách, tudíž pro mně čtení na ani ne hodinu. Už jsem to začala číst. Je to paradoxně dosti čtivé i přesto, že se tam vyskytuje staročeština. Jaké to překvapení, když byla povídka sepsána v devatenáctém století, Terezo. 


Výsledek obrázku pro květy z půdy filmKvěty z půdy. Kniha, kterou jsem včera objednávala své mamince k Vánocům. Někomu to může přijít neuctivé, koupit někomu dárek,který ve finále budu používat i já. Mně to neuctivé nepřipadá, naopak, kniha vykouzlí úsměv na tváři více lidem a všichni budeme šťastní. 

Výsledek obrázku pro harry potter herci lenka

V poslední řadě, musím opomenout Harryho. Každý rok si dávám maraton Harryho Pottera, respektive druhý rok, ale to je malý detail. Teď si běžte potterheadi pro nějaké kameny, jelikož mně ukamenujete.Nikdy jsem nedočetla poslední tři díly a to si říkám potterhead. Takže to musím letos napravit! 


Výsledek obrázku pro fall png tumblr


Říkáte si, tři knížky? Ano, budu ráda, když stihnu tohle. Mám sice v povaze, se přeceňovat, ale dost lidí, to přivádí k šílenství, tak dneska udělám výjimku. 

Já už vás nebudu rozptylovat od čtení, tak si uvařte teplý čaj, doporučuji černý a jděte se zachumlat! Podzim už nám pomalu, ale jistě končí!! 


Přeji příjemný zbytek večera ve společnosti dobré knihy. Zatím ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat